Jazyková a vzdělávací agentura

Hybridní prodej - prodej budoucnosti

Informace o kurzu 

Délka kurzu: 2 dny
Cena kurzu:  14.990 Kč bez DPH
Termíny kurzu:

Komu je kurzu určen

Obchodníci, prodejci, vedoucí prodeje, produktový manažeři, Key Account Manažeři

Popis kurzu

Svět prodeje, jak ho známe, se navždy změnil. Využijte této nové příležitosti v prodeji. Mezi osobním a virtuálním prodejem jsou velké rozdíly a váš prodejní tým potřebuje jiný soubor dovedností a nový prodejní přístup, aby uspěl ve virtuálním prostředí. Zvyšte produktivitu prostřednictvím hybridního prodeje.

Obchodníci hlásí velké problémy s vytvářením virtuálních vztahů, udržením zájmu kupujících, změnou úhlů pohledu kupujících a virtuální spoluprací s kupujícími.

Virtuální prodej tu zůstane. Prodejci si musí rychle osvojit nový soubor dovedností a nový soubor osvědčených postupů, aby získali výhodu a získali více v moderních situacích prodeje B2B a B2C. Prodejci musí vytvořit efektivní virtuální scénu a uplatňovat virtualizované přístupy k zapojení zákazníků a potenciálních zákazníků se stejnou profesionalitou a úspěchem jako osobní interakce. 

Hybridní prodej je založen na výzkumu a je navržen tak, aby umožňoval robustní virtuální prodejní dovednosti, které zvyšují produktivitu, zvyšují efektivitu prodeje, posilují zapojení zákazníků, rozšiřují nové i stávající vztahy a dosahují lepších prodejních výsledků. Školící program mezinárodní společnosti Maxwell International, které nabízí Channel Crossing, je vhodný pro všechny prodejní role ve všech odvětvích kdekoli na světě. Navíc je vhodný pro jakoukoli roli orientovanou na zákazníka a jakoukoli roli s kontaktními body zákazníka.

Obsah kurzu

  • Jak se virtuální komunikace liší od toho, co jsme dosud znali
  • Faktory úspěchu ve virtuálním prodeji 
  • Nalezení správné rovnováhy mezi osobními schůzkami a virtuálními setkáními se zákazníky 
  • Používejte špičkové nástroje a techniky pro vytvoření dokonalého virtuálního prostředí
  • Poskytněte poutavou virtuální prodejní prezentaci
  • Příprava a vedení virtuálních setkání 
  • Prodejní komunikace ve virtuálním světě 
  • Jak se změnilo nákupní chování? 
  • Faktory úspěchu ve virtuálním prodeji  
  • Upřednostňování a vyvažování segmentace zákazníků 
  • Digitální nástroje pro více nových kontaktů se zákazníky 
  • Jak vzbudit zájem vzrušujícími zprávami 
  • Případové studie a praktická cvičení


Chcete tento kurz šitý na míru vašim potřebám? Kontaktujte nás. 

Napište nám

Zavolejte nám

+420 210 215 300

Navštivte nás

Channel Crossings Karlín

Meteor C

Thámova 32

Praha 8

Ukázat na mapě