Délka kurzu: | 1 den
|
Cena kurzu: | 6.900 Kč bez DPH
|
Termíny kurzu: |
|
Obchodníci, prodejci, vedoucí prodeje, produktový manažeři, Key Account Manažeři
Mileniálové jsou úplně jiný zákaznický segment, než předchozí generace – zdá se, že nereagují na tradiční marketingové metody a strategie, které vždy fungovaly pro trhy Baby Boomers a Generation X. Proto mnoho společností neví, jak na ně efektivně zacílit. Koneckonců, mileniálové přinášejí trendy, které se nepodobají žádnému jinému, a to drasticky mění trh. Může to být jiný přístup, ale to neznamená, že oslovování mileniálů je mnohem obtížnější nebo vyžaduje, abyste do marketingové a prodejní strategie přidělili větší část svého rozpočtu – ve skutečnosti může mít za následek přizpůsobení se tomu, jak mileniálové myslí a jednají.
Mileniálové vyrostli v době webů a sociálních sítí – od MySpace a AOL po Facebook, Instagram, Twitter, Snapchat, online obchody atd. To byste měli mít na paměti, když prodáváte této zákaznické skupině. Mnoho věcí je pro mileniály zásadní – od společností, které zahajují projekty šetrné k životnímu prostředí, až po sociální problémy, o kterých se domnívají, že ovlivní jejich budoucnost. Některé jsou dokonce navrženy tak, aby se dobře bavili nebo se cítili dobře. Ať tak či onak, jejich emoce jsou jedním z rozhodujících faktorů pro jejich tendence k angažovanosti.
Chcete tento kurz šitý na míru vašim potřebám? Kontaktujte nás.
+420 210 215 300
© 2025 Channel Crossings | Created by Jagu s.r.o.