Délka kurzu: | 1 den
|
Cena kurzu: | 6.900 Kč bez DPH
|
Termíny kurzu: | 6. 12. 2022
|
Tento kurz je určen pro jednotlivce, kteří plánují vést porady na jakékoli úrovni, od formálních obchodních schůzek až po neformální skupinové diskuse. Tyto dovednosti budou přínosem pro každého, kdo by chtěl vést efektivní jednání, ať už v práci nebo na veřejnosti. Manažeři, supervizoři, vedoucí týmů, koordinátoři, sekretářky, administrátoři i další účastníci porad by měli dovednosti nabízené během tohoto programu rozhodně rozvíjet.
V roce 2019 provedla firma pro rozvoj talentů a koučování v Evropě průzkum se zjištěním, že jen v Evropské Unii bylo na schůzkách stráveno více než 25 milionů hodin ročně a téměř polovina těchto hodin byla neproduktivním časem. Jiný průzkum uvádí, že 40 až 60 procent většiny pracovní doby manažerů tráví na poradách. Vaše kariéra v podstatě závisí na ziskových poradách. Mítinkům nelze uniknout. Jsou důležité pro navázání porozumění, vymýšlení řešení a uvedení věcí do pohybu. Pokud řídíte práci, zavádíte nové projekty, shromažďujete a vyhodnocujete výsledky, pak budete vždy zapojeni do porad. Vaše obchodní příležitost závisí na vašich schopnostech vést úspěšná, efektivní a produktivní jednání. Všichni jsme mnohokrát zažili špatně řízené porady, kde se diskuse točí v kruhu a nic orientovaného na výsledek se nekoná.
Chcete zjistit, jak řídit poradu zaměřenou na výsledky? Potřebujete přestat plýtvat časem neplodným setkáním? V tomto kurzu efektivního řízení porad, který nabízí Channel Crossing ve spolupráci s mezinárodní společností Maxwell International, je naším cílem připravit účastníky, aby efektivně řídili obchodní setkání. Pokud jste byli v situaci, kdy jste se ocitli neorganizovaní nebo jste se potýkali s neproduktivními plýtvači času nebo jste nebyli schopni dohodnout se na bodech diskuse, pak vám tento školicí program pomůže být efektivnější při zvládání takových setkání.
Chcete tento kurz šitý na míru vašim potřebám? Kontaktujte nás.
+420 210 215 300
© 2025 Channel Crossings | Created by Jagu s.r.o.